onsdag 24 junions 24 juni
Senaste artiklarna inom Reddit
Idag, 16:11
Amerikanska hamburgerkedjan Wendys aktie stiger som mest 40% i den inlednande handeln. Bakom lyftet ligger en våg av småsparare på Reddit som vill klämma åt kedjans blankare.
31 oktober, 2025
Sociala mediebolaget Reddit redovisar en omsättning och justerat ebitda som var högre än väntat under tredje kvartalet.
OMX Stockholm 30
0,04%
(vid stängning)
Nyheter
Analyser
1
Storbankerna mjölkar svenska sparare
2
Teknikfrossa skakar börserna – handelsstopp i Sydkorea
3
Alphabets värsta dag på över ett år
4
Epiroc får ny säljstämpel – här är dagens rekar
5
Investors VD lämnar styrelsen för onoterade bolaget
Telegram
Stockholmsbörsen
Idag, 17:57
Lätt uppgång på Stockholmsbörsen
Neobo
Idag, 16:43
Neobo säljer fastighet för 27,5 miljoner kronor
Wendys
Hamburgerkedjan rusar efter ny meme-hajp
NCAB Group
Idag, 15:46
NCAB köper amerikanskt bolag
Online Brands Nordic
Idag, 15:19
Online Brands: På med långkalsongerna
1 DAG %
Senast
3 146,96