"Fler jackpot-ordrar"
Frågan som väcks är hur Ovzon ska skapa en framgång som är mer stabil och inte beroende av jackpot-ordrar.
"Fler jackpot-ordrar!", svarar André Löfgren blixtsnabbt. Med glimten i ögat.
Men vad det egentligen handlar om är att dra lärdom av sina erfarenheter. Vad det är som lockar kunder, och hur man når ut till fler.
"Och hur snabbt vi kan springa utan att tappa verksamheten och intelligensen i det vi gör", säger Per Norén.
Branschens norm med långsiktiga kontrakt skapar en "otrolig hävstångseffekt" som underlättar för bolag att våga investera och skala upp.
"Men det gäller att inte hamna i negativa resultat eller negativt kassaflöde, men vi är väldigt duktiga på att inte ta på oss för mycket skulle jag påstå", säger VD:n, och fortsätter:
"Vi har varit i den situationen när vi investerade mycket och behövde mer pengar – man vill inte gå tillbaka dit. Utan det gäller att bygga upp affären så att den blir förutsägbar och långsiktig."
Sett på ett halvår ligger Ovzon-aktien på minus och är ner 8%. Enligt Ovzon-cheferna har bolagets aktiebas ökat rejält under året vilket fått kursen att svänga mer.
Hur ska ni säkerställa marknadens förtroende?
"Det handlar om att få ett mer jämnt flöde av ordrar, så att man ser att det inte är en engångsförteelse utan en gångbar och långsiktig affär där kunderna verkligen investerar i vad Ovzon gör", säger Per Norén.