Motion Display
Motion Display bjuder in till en träff för media, analytiker och investerare (beQuoted)

2014-03-28 13:04
MOTION DISPLAY BJUDER IN TILL EN TRÄFF FÖR MEDIA, ANALYTIKER OCH INVESTERARE Tid: tisdagen 1 april 2014, kl. 12.00 (lunch serveras) Plats: Summit, Grev Turegatan 30 i Stockholm VD Anna Engholm och grundaren Erik Danielsson, tidigare koncernchef för Pharmacia AB (publ) och grundare av bland annat Scandinavian Biogas Fuels AB och det börsnoterade bolaget Pricer AB (publ), världsledande leverantör av ESL (Electronic Shelf Labelpresenterar bolaget och den pågående nyemissionen samt den kommande listningen på Aktietorget. Efter presentationen följer en frågestund ledd av Daniel Svensson, chefredaktör på Börsveckan. Informationsmemorandum och teckningssedel kan laddas ner från www.motiondisplay.com http://www.motiondisplay.com alt www.aktietorget.se http://www.aktietorget.se . Sista dag för teckning är 4 april (första handelsdag är preliminärt den 22 april) Anmäl er till träffen på www.financialhearings.com http://www.financialhearings.com alt. via mail till hearings@financialhearings.com mailto:hearings@financialhearings.com Välkommen! Ladda ned Memorandumet http://www.motiondisplay.com/docs/Memorandum_Motion%20Display.pdf http://www.motiondisplay.com/docs/Memorandum_Motion%20Display.pdf Teckna Dig för aktier http://www.motiondisplay.com/docs/Motion_Display_Anmalningssedel_27_mars.pdf http://www.motiondisplay.com/docs/Motion_Display_Anmalningssedel_27_mars.pdf Teckna Dig för aktier med investeringsavdrag (Anmälningssedel 2) http://www.motiondisplay.com/docs/Motion_Display_Anmalningssedel_2.pdf http://www.motiondisplay.com/docs/Motion_Display_Anmalningssedel_2.pdf Ladda ned Tilläggsmemorandumet http://www.motiondisplay.com/docs/Tillaggsmemorandum_Motion_Display_Scandinavia_AB_27_mars.pdf http://www.motiondisplay.com/docs/Tillaggsmemorandum_Motion_Display_Scandinavia_AB_27_mars.pdf Om Motion Display Motion Display med huvudkontor i Uppsala erbjuder nya lösningar för marknadsföring i butik, även kallat ”In-Store Marketing”. Bolaget grundades 2005 av Erik Danielsson, tidigare koncernchef för Pharmacia AB (publ) och grundare av bland annat Scandinavian Biogas Fuels AB och det börsnoterade bolaget Pricer AB (publ), världsledande leverantör av ESL (Electronic Shelf Label). www.motiondisplay.com http://www.motiondisplay.com .